INFORMACJE
KURS LIFTINGU I LAMINACJI RZĘS
Dla kogo?
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które planują wykonywać zabieg podkręcania rzęs i laminacji. Jest dla Ciebie jeśli jesteś Kosmetyczką, Kosmetologiem, Stylistką rzęs, Makijażystką i chcesz zaskoczyć swoich klientów nowym zabiegiem w zakresie stylizacji oka. Szkolenie prowadzone jest od podstaw w oparciu o autorski program ułożony przez Specjalistów PROLASH.
Cel ogólny szkolenia:
Zapoznanie się z kluczowymi aspektami teoretycznymi zabiegu oraz nabycie umiejętności podkręcania rzęs i laminacji. Podczas szkolenia poznasz aspekty związane z przygotowaniem stanowiska pracy, wykluczeniem przeciwwskazań oraz zasadami i procedurą przeprowadzenia zabiegu. Kluczowym elementem kursu są ćwiczenia na główce treningowej oraz wykonanie zabiegu na modelce pod okiem Trenera. Szkolenie prowadzone jest w małych grupach.
Czego się nauczysz?
Cele szczegółowe:
- CZĘŚĆ TEORETYCZNA
- Zasady BHP
- Higiena i bezpieczeństwo pracy
- Zasady przygotowania miejsca pracy
- Wywiad z klientem
- Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu
- Przebieg zabiegu
- Charakterystyka produktów
- Efekty zabiegów
- Dobór odpowiedniego skrętu rzęs
- Postępowanie po zabiegu
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
- Przygotowanie stanowiska pracy
- Wykonanie dokumentacji zdjęciowej
- Przygotowanie klienta do zabiegu
- Przeprowadzenie zabiegu na główce treningowej
- Wykonanie zabiegu podkręcania i laminacji rzęs na modelce
- Omówienie efektów z Trenerem
- Wykonanie zdjęcia po zabiegu
- Przekazanie zasad pielęgnacji modelce.
Dodatkowe informacje
- Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8-9 h)
- Cena szkolenia: 990 zł
- Max 4 osoby w grupie
- Lunch w trakcie szkolenia
- Certyfikat ukończenia szkolenia PROLASH Lifting
- Zestaw produktów PROLASH o wartości 250 zł
- Stała zniżka -7% na produkty PROLASH w E-Sklepie


Kursy przedłużania rzęs w PROLASH ACADEMY to wynik 20 lat doświadczeń w stylizacji rzęs zdobytych przez Natalię i Anetę – instruktorki przedłużania rzęs w Katowicach i Warszawie. W tym czasie wykonały tysiące stylizacji i przeszłyśmy wiele szkoleń. Na tej podstawie przygotowały dla Ciebie autorskie i praktyczne szkolenia z przedłużania rzęs, które pozwolą Ci pracować jako profesjonalna i świadoma Stylistka rzęs.
Natalia Halbina (Główny Trenr PROLSAH) w 2019 roku została zakwalifikowana do grona 5 najlepszych stylistek rzęs w kategorii objętościowej i reprezentowała Polskę na Mistrzostwach Świata w przedłużaniu rzęs w kategorii rzęs objętościowych w Paryżu.
Aktywnie śledzimy światowe trendy i ciągle rozwijamy swoje techniki. Doskonale znamy produkty wykorzystywane do przedłużania rzęs oraz praktycznie tajniki pracy stylistki. Dzięki nam dołączysz do najlepszych Stylistek w Polsce.
Wszystkie szkolenia prowadzone są według autorskiego programu oraz kończą się przyznaniem imiennego certyfikatu w języku angielskim.
Po szkoleniu otrzymasz stały status PROLASH VIP i 7% zniżki na zakupy w E-Sklepie
TWÓJ ROZWÓJ Z PROLASH

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się ze mną!
ZADZWOŃ: +48 668 078 848
NAPISZ: szkolenia@prolash.pl
lub napisz na Live Chat.
Jeśli chcesz rozwijać swoje kwalifikacje jako stylistka rzęs i uczyć się od doświadczonych Trenerek powinnaś wybrać PROLASH. Poza najlepszymi kwalifikacjami otrzymasz również bogate pakiety produktów, które wykorzystasz w swojej pracy oraz stałe atrakcyjne zniżki na zakupy w E-Sklepie.
Pamiętaj, że rezerwacji możesz szybko dokonać klikając w poniższy przycisk.

Reklamacja nie zostanie uwzględniona jeżeli uczestnik szkolenia ocenił usługę szkoleniową w ankiecie po szkoleniu na ocenę średnią ze wszystkich pytań wyższą niż 3.5 w skali od 1 do 5 punktów. Natomiast wszelkie uwagi będą wykorzystane do doskonalenia i podnoszenia jakości usług szkoleniowych.
Uczestnik usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
• możliwość konsultacji indywidualnych,
• bezpłatne miejsce na szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce,
• zniżka 10% na kolejne szkolenie,
• zwrot kosztów usługi – wyłącznie w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomienia uczestnika o zmianie terminu/odwołaniu usługi drogą mailową lub telefoniczną.
Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości.
Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji, firma ProGroup wyznaczy uczestnikowi szkolenia 7 dniowy termin na złożenie zgłoszenie ponownie.
OBSŁUGA KLIENTA